Sunday 4 December 2011

hari bermula nya BLOG aku

tidak ku sangka ari nie..bermula nya hari aku untuk berbloger...wahhh nmpak canggih plak hidup aku sekarang....semuanya bermula didalam kelas komputer yang aku hadiri..cikgu yang mengajar memberitahu bahawa blog adalah satu tend untuk bersosial atau pon mluaskan perniagaan...so mulai hari ini..maka bermula la kehidupan bloger aku..kepada sesiapa yang melawat blog aku nie..selamat datang aku ucapkan....WELCOME.... eh lupe la nak kenalkan diri aku nie...nama aku MUHAMAD AZIEMI BIN ISMAIL....asal raub pahang....so nak tau lebih lanjut..ikuti la perkembangan blog aku nie..assalam....


opssss...lupe nak bagi tau..nie la keadaan kelas aku....dan dimana bermulanya hari bersejarah kehidupan bloger aku....kepad insan2 yang terlibat didalam gambar diatas..PEACE YO..!!!!!!


No comments:

Post a Comment